Support a servis

Poskytujeme komplexní proklientský support a servis platebních terminálů včetně navazujících služeb.

Pomáháme dělat život za platební kartou jednodušší

V našem Support centru rádi a ochotně pomůžeme vyřešit jakýkoliv technický či administrativní problém. Naši technici jsou schopni rychle a profesionálně odstranit přímo na provozovně technické problémy s platebním terminálem a jsou vždy ochotní proškolit obsluhu na poskytované služby i produkty.

Našim klientům a obchodním partnerům poskytujeme služby profesionálního Support centra. Vysoká kvalita poskytovaných služeb a proklientský přístup jsou pro nás prioritou! V rámci České republiky a Slovenska disponujeme rozsáhlou sítí servisních techniků s mnohaletou praxí a zkušenostmi ze servisem všech typů námi nabízených platebních terminálů a technologií.

100%

proklientský a profesionální support a servis

92%

hodnotících obchodníků by doporučilo naše služby

1952

hodin týdně se věnujeme zákazníkům na našem Supportu centru

2 683

přijatých hovorů týdně průměrně vyřídíme

Do 30

vteřin od zavolání se spojíte s naším operátorem

1 091

požadavků denně dořešíme ke spokojenosti našich zákazníků

760

platebních terminálů instalujeme měsíčně

818

servisních zásahů měsíčně vyřeší technici přímo na provozovnách

Mám zájem o rozšíření služeb

Chcete pomoci s výběrem rozšiřujících služeb. Máte zájem o některou konkrétní?

Sdělte nám svůj zájem a my se Vám obratem ozveme.

Mám zájem o rozšiřující službu: *
Je potřeba vyplnit položky označené *
Co poskytujeme

Co poskytujeme za služby?

Support centrum

  • Disponujeme kvalitním týmem profesionálních operátorů s mnohaletými zkušenostmi

  • Až 91 % nahlášených závad vyřešíme s obchodníkem hned při nahlášení problému - 1st call resolution

  • Poskytujeme i nonstop technickou podporu, 24 hodin denně 7 dní v týdnu

  • Lze nás kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online formulářů

Servis

  • Disponujeme rozsáhlou sítí servisních techniků s mnohaletou praxí a zkušenostmi

  • Pomáháme s instalací a nastavením systému

  • Zaškolíme celý tým, osobně nebo online

  • Jednoduchý samoinstalační balíček Plug&Play - možnost zaslání platebního terminálu kurýrem

  • Poruchu na platebním terminálu standardně odstraňujeme do druhého dne od nahlášení

  • Termín příjezdu na provozovnu lze telefonicky domluvit s technikem dopředu dle potřeb zákazníka

Nevíte si rady s platebních terminálem či technologií?

Databáze

Databáze dotazů

Připravujeme
Manuály

Manuály a příručky platebních terminálů

Připravujeme